sommar!

Njuter av min lediga vecka! varit på stranden idag med älskling, eller ja, mest själv han spelar bara volley boll helatiden. Men lika bra det! börjar få lite färg nu iaf!

igår träffade jag hanna och johanna och tog en fika, surrade på som tusan och det var hur trevligt som helst, sen skulle johanna dra och då passade jag och hanna på att shoppa lite, vi köpte 3 par skor var på skokanonen, de billigaste paret gratis ;) köpte även ett par jeans shorts å lite smått. välbehövliga saker! eller...

igår hade jag och gustaf 19 månader, helt sjukt vad tiden går fort!!!! gav han en fin blomma och han bjöd mig och robban på bio, vi såg baksmällan del 2, den var riktigt rolig :)




Du gör mig lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0