hejjahejja

har varit himla hurtig igår och idag, gick till stan till yogan från björsbyn (1mil), sen gick/joggade jag tillbaka, och idag cyklade jag till stan och körde ett gympass, fy va jag känner mig hurtig! kan säga att mina ben är helt ömma ;P
sov som en kratta inatt! vaknade 4 och somande inte om förrän 7, och då kom gubbarna som håller på att renovera i badrummet som ligger just under mig, det var härligt :) gick upp kl 9 och va helt förstörd.

på lördag flyttar min kära bror, kommer bli hyffsat tomt hemma då, men snart kommer ju min älskling hem och då slipper jag vara ensam! nu ska jag ta på mig myskläder och kolla tv med rocky. skööönt! heejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0