I rather be blind boy then to see you walk away from me

Fredag idag, och jag vet inte vad som är fel på mig, men är grymt trött varit det hela veckan, ont i huvudet och allmänt hängig. veckan innan det var full med energi. konstigt att det kan ändras så snabbt, får väl bara hoppas på att det blir bättre snart!!
Väntar på att få massa grillat och gott snart, det kanske piggar upp en! :p såg att det fanns jordgubbar också blir nog det till efterrätt! vad vore livet utan god mat?!

blivit så beroende av big brother att jag längtar tills det är ikväll? SICK! skönt att det är slut snart!
och NÄSTA FREDAG far jag till sthlm och möter upp min älskling!! kommer bli SÅ AWESOME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0