1 APRIL

Haft en fantastisk helg i Levi! Kunde fan inte bli bättre väder heller! åh, vilka fina backar och den lilla staden, som en tomte stad. så fin! Vi har redan planerat ett återbesök! :p

Kom hem vid 4, var helt jävla slut så har sovit i över 1 timme.. nu har jag just käkat middag och nu är det väl bara att inta soffläge eller? kände mig faktiskt lite rastlös, men vet inte vad jag skulle ha gjort... ids inte fara och träna, ett som är säkert.

lite bilder från levi
(inte den)


första kvällen, på en resturang. tog "Chicken basket", grymt gott var det


Pappa chillar i solen!


Härligt


En resturang i backen..


Vilar fötterna.


Dom där stolarna ville jag ta hem... Så sköna!


Dom hade massa olika sånna här skyltar inne på en pub, tyckte den här va rolig....


typ sant?


Åkte "gondoli" för första gången, mysigt vare!


försökte starkt att ta en bild på alla tre samtidigt, blev som det blev! haha


syster yster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0