MÅNDAG 23/1-12

Ok, glömde bort hur fantastiskt roligt det är med matte! not... känner, vad har jag gett mig in på? skulle behöva en lärare som satt brevid mig helatiden och förklarade 100 gånger :) tur att jag har min älskade syster som jag tänker plåga med att hjälpa mig genom den här våren :) hehe visst då johanna....

nämen första dagen kändes ändå helt okej bortsett från total förvirrig, men jag ska fan klara det här! nu blir det att gräva ner sig i matteboken fram till juni, syns då!

blä, har ingen lust att träna, men ska jag fara ändå? fårse... sjukt omotiverad


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja bjuder du på middag kommer jag och hjälper ;) Men då ska du först ha försökt själv och inte ringa på en gång :P Du kommer klara det!

2012-01-24 @ 07:58:48
Postat av: Anonym

Hehe, vi kan beställa sushi!! :) jaa klart jag försöker själv först! men är nästan säker på att något måste förklaras.... har redan några saker som jag funderar över! tror jag! :p

2012-01-24 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0