HEJ!!

Oj, verkligen haft noll energi till att ens gå in på datorn. Men nu känner jag hur våren har kickat igång mig :) Har hunnit vara sjuk, gjort matte prov, varit i Kåbdalis, tränat, ramlat och slagit mig hårt på all is som är på vägen, AJ vad ont jag har i mitt knä....

Idag har jag varit på lektion, och sen tränat och städat hemma. Något som är jävligt skönt är att nu har jag ingen matte lektion förrän på ONSDAG! sweet :) Så helgen blir full av träning och sen får jag se vad jag hittar på! Födelsedagsfika hos syrran på söndag iaf!

Nu blir det lugna puckar fram till påsk, då några goa kommer hem! längtar :)




Min bebis ligger och sover! knasboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0