?

vad hände med lovet? de bara försvann..
nåja. skolan idag då, hade typ ganska roligt för en gångs skull :D jag johanna jossi å vanessa gick ut så stod vi å skratta oavbrutet av typ ingen anledning alls, hade grymt kul. sen så höll de på så lite hela dagen, skratta som åt ingenting :) ja livet kanske :) så komiskt. efter skolan som slutade ca halv 5 så gick jag förbi face och lämnade in mitt presentkort som ja glömde ge när ja va å sminkade mig, trodde jag hade gett in de men så hitta jag det hemma. klant arsle.
haha.. är fan en jävla dum jävla klant alltså, fick ett papper av livskunskapläraren så tog jag de i handen på vägen ut, men tappade de på vägen ? så när ja skulle ut så fundera jag vart jag hade de, så gick jag tillbaka så hade hon tagit upp de, haha fyfan är i min egna jävla konstiga värld. märker inte ens när saker flyger ur händerna.
nåjanåja, imorgon så ska vi på blondinbellas föreläsning?  hahaha, bara för att de skulle vara kul å se. missar en lektion typ, nice :D sen efter skolan så måste jag ta tag i pluggandet än en gång... bläää. vill verkligen inte. ska ha in en rapport på onsdag, har inte ens börjat. kul.



fan va fin man va där :D brun å fin i håret. ser ut som en trasa nu.

Kommentarer
Postat av: blomman

nej du är finast, nu, då, alltid :)

2009-04-21 @ 16:06:21
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0