Frukost

Sitter nyvaken och äter frukost, havregrynsgröt med kanel och lingonsylt och en äggmacka plus lite kaffe. Havregrynsgröt har blivit poppis här i båten så länge det är jag som gör den, haha, dom andra är för lata. Blir ni förvånad om jag säger att det är mulet och duggregn? Nä jag tänkte väl det! Börjar bli riktigt less nu.

Idag beger vi oss till Haparanda, Seskarö, kl 10 går starten vilket är om en halvtimma så vi får skynda oss lite som vanligt. Ska hinna fylla på vatten, gå med soperna och snygga till lite. Igår gick det 120 liter vatten bara här i båtten till att dricka, diska och dylikt, tänk då var man slösar hemma?

Nä nu har jag lite bråttom måste hinna äta klart.

/Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0