kalla tider

det är kallt ute idag, sitter i soffan med en filt och håller på att frysa ihjäl. har just ätit köttsoppa och småplättar med hjortronsylt och glass (y) de var helt okej :)

annars idag så har jag varit till tove och pluggat, mycket mycket tjorv med vårat grupp projekt, blir koko i skallen. vi bakade även chokladbollar, hundra år sen jag gjorde sånna, det vart grymt gott :)
sen så for jag in till stan, skulle på apoteket och sen gick jag runt en sväng och kollade lite kläder tills min parkeringstid tog slut.

ikväll ska jag försöka plugga lite och tagga till imorgon, ska på sjukhuset och gå brevid en arbetsterapeut, intervjua och massa skit...

tjoohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0